Friday, 26 August 2011

Ya Allah....

Assalamualaikum...

post kali ni saya crite something kepada sesiapa yg ter'lawat' blog saya....

Erm....sbenarnyesaya teringin nak pelajari lgi ilmu agam....saya suke dengar org tarannum, tilawah, qiraat..sedangkan saya tak boleh...rse sedih mnyelubungi hati pabila mereka yg bekebolehan tu dpat pelajarinya. Erm...kat skolah sye pakai tdg labuh, kat luar sye bias2 sje...tp ttp tutup aurat....yg membezakannya, kelabuhan tdg shje.... tp, mgkin ade segelintir hati yg melabelkan sye seorg yg hipokrit...oh, tidak...sye benar2 suke mmakai tdg sedimikian...rse selesa...kalau boleh sy sndiri ingin pkai tdg seprti tu, di mana-mana sahje sye perlu brhdpan dgn llki bukan mahram...tp, keadaan msih tak mengizinkan sye berbuat demikian. Sye tak tahu ape respon ibu n bpa sye kalu2 sye berbuat sdmikian...skrg ni pon ibu sye smkin plik dgn perubhn sye...hmm.... Alhamdulillah...mgkin Allah bukakan hati sye...tp, dalam diam2 sye rse tkut, kalau2 ader tercalitnya sifat munafik dalm diri saya ini...Ya Allah...Kau jauhkanlah aku daripada sifat2 orang yang munafik, Ya Allah.....Amin...
Sesungguhnya orang yg munafik ini tempatnya di neraka yg di bawah sekali...Saya takut sgt2....
Kalu boleh lepas SPM saya nak masuk mne2 tempat yg mengajarkan ilmu agama Islam dgn lebih dalam lgi....tp, ade ke? Untuk insan yg tidak menguasai  ilmu Al-Quran, ilmu tauhid dan sebagainya...Ya Allah...Kau bantulah aku...Amin...

Assalamualaikum...:)

No comments:

Post a Comment